Скрипторий: Feat - arcane slam (guns & gears)
Назад к списку всех объектов Guns & GearsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАFeat - arcane slam (guns & gears)
Arcane Slam
Feat 9
Source Guns & Gears
Prerequisites Warrior Automaton
Requirements You have a creature grabbed or restrained.
You channel magical power from your core into your arm, empowering your attack as you attempt to slam your foe into the ground. Attempt an Athletics check against the foe's Fortitude DC. You take a –2 circumstance penalty to your check if the target is one size larger than you and a –4 circumstance penalty if it's larger than that. You gain a +2 circumstance bonus to your check if the target is one size smaller than you and a +4 circumstance bonus if it's smaller than that.
Critical Success You slam the foe down and the magical energy overwhelms it. The creature is knocked prone, becomes dazzled for 1 round, and takes damage equal to 2d6 plus your Strength modifier. The foe is no longer grabbed or restrained by you.
Success You slam the foe down. The creature is knocked prone and takes damage equal to your Strength modifier. The foe is no longer grabbed or restrained by you.
Failure You are unable to slam the creature, but your hold on the creature remains.
Critical Failure The creature breaks free and is no longer grabbed or restrained by you.
Enhancement Your arms better channel your core's power. You no longer take penalties for attempting to slam larger foes. Your foe takes damage equal to 2d6 plus your Strength modifier on a success (or double that on a critical success).
Prerequisites Warrior Automaton
Requirements You have a creature grabbed or restrained.
You channel magical power from your core into your arm, empowering your attack as you attempt to slam your foe into the ground. Attempt an Athletics check against the foe's Fortitude DC. You take a –2 circumstance penalty to your check if the target is one size larger than you and a –4 circumstance penalty if it's larger than that. You gain a +2 circumstance bonus to your check if the target is one size smaller than you and a +4 circumstance bonus if it's smaller than that.
Critical Success You slam the foe down and the magical energy overwhelms it. The creature is knocked prone, becomes dazzled for 1 round, and takes damage equal to 2d6 plus your Strength modifier. The foe is no longer grabbed or restrained by you.
Success You slam the foe down. The creature is knocked prone and takes damage equal to your Strength modifier. The foe is no longer grabbed or restrained by you.
Failure You are unable to slam the creature, but your hold on the creature remains.
Critical Failure The creature breaks free and is no longer grabbed or restrained by you.
Enhancement Your arms better channel your core's power. You no longer take penalties for attempting to slam larger foes. Your foe takes damage equal to 2d6 plus your Strength modifier on a success (or double that on a critical success).